vineri, 24 octombrie 2008

Cristinel Trotinel

Yo!
Mi-am luat trotineta. Economisesc 15 minute la fiecare drum de la/catre munca (15 la dus, 15 la intors), si multe minute cu drumurile la piata, etc...
Mi-a placut ca, atunci cand eram imbracat in bermudele si hanorac nu ma intreba nimeni de ea, astazi e prima oara cand am iesit "mai office" si am fost intrebat de doua ori de unde o am, daca merg eu pe ea, etc... As face chiar o campanie "Mergeti pe trotinete!" :-)
In poze se vede ca e demontabila (in 5 secunde), se "strange" si poate fi transportata usor...
A costat 1.200.000 de la Obor (la dracu', in tot orasul numai aia aveau trotinete care sa tina 100 de kile - scrie si pe ea!! :-) ) si am plaitit cu card... Ca in UK! :-) Cu singura diferenta ca in UK nu plateam comision la plata cu cardul...
Oricum, e ok.
MERGETI PE TROTINETE!



Niciun comentariu: