miercuri, 3 decembrie 2008

Cat de greu ajungi la vedete

Nu mai are sens sa scriu toata povestea prin care eu vroiam sa ajung la ... un nene care apare la TV. Ideea era ca urmaresc emisiunea lui doream sa-l atentionez ca site-ul e cam naspa, ca inregistrarile de pe site se termina brusc si nu mai poti vedea "concluziile emisiunii".
Din pura intamplare am aflat ca doi colegi de serviciu au numarul lui de telefon.
La rugamintea mea de a-l suna si DE A-I FACE UN BINE, BA!!!!, ca audienta le aduce bani si faima, am primit raspunsuri de tipul: "crezi ca va raspunde?", "Degeaba il sun", "nu are el timp de mine/noi"....
Daca nici macar astia care se cunosc cu "vedetele" de cand erau mai mici, nu mai pot ajunge la ei, ce pretentie sa mai am eu, un banal necunoscut?
Sunt curios cat timp va dura "faima" si cand va fi "normal" sa primeasca SI SA RASPUNDA la un telefon primit de la niste prieteni (cum cica sunt cu el, colegii astia ai mei).

In acest moment as vrea sa ma intalnesc cu o "vedeta" (oricare) si sa-i tag o flegma in fatza.

Niciun comentariu: