sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Emisiuni TV

1. Nu imi plac masinile, nu conduc, nu am carnet, nu vreau sa-mi iau in acest moment masina. Sincer, ii urasc pe cei cu masini mari "gas guzzlers" si sper ca transportul in comun sa nu ma faca niciodata sa-mi iau masina personala.
DAR: ce e cu astia de la Top Gear nene? Da, ma mai uit din cand in cand (cand dau din telecomanda).
Cred ca e a treia sau a patra oara in ultimul timp cand astia fac comparatie intre masinile englezesti (sau vandute sub brand englez) si cele germane, si tot timpul ajung la concluzia ca astea englezesti sunt mai bune.
Au ajuns sa compare Vauxhall cu Audi, BMW, Mercedes... si sa spuna ca Vauxhall e mai buna?
Ca are un mega-raport calitate/pret si ca singurul motiv pentru care BMW e mai scump e ca are sigla BMW pe portbagaj?
Ce e cu mizeria asta ma!??
Compari BMW cu... Vauxhall?????? Da-o-n "puncte puncte"!
Cuvantul asta, Vauxhall, nici macar nu e recunoscut de spelling-ul de Firefox!

2. Cam cat de tare e in rahat transportul bucurestean mi-am dat seama foarte bine dintr-o remarca: ma uitam cu cineva la stiri si am vazut una despre un tip (culmea, din Vaslui) care s-a aruncat in fatza metroului, in statia Unirii parca.
Prima remarca a omului de langa mine: bine ma, la dracu'! Acum au oprit traficul in zona!

Un comentariu:

Anonim spunea...

1. Ce nu fac oamenii pentru bani:)
2.Urat!Asta mi-aduce aminte de o faza:un agent comercial a fost implicat intr-un conflic...suna la firma sa anunte despre caz si surpriza,seful intreaba:MASINA A PATIT CEVA?