miercuri, 2 decembrie 2009

Am fost ieri la "miting"

Am fost ieri la "miting".
Nu am avut 400D-ul cu mine asa ca am "tras" cu 720IS-ul pe care il tin de back-up.
Pixeli albastri sunt garla, totusi astea au fost fotografiile care mi-au placut cel mai mult: sunt cele mai expresive asupra tintei acestui "flash mob". LOL





(va rog sa obervati cu atentie planul indepartat al ultimei fotografii) :)


Imi pare rau ca nu s-a strigat si "Jos Ceausescu!" sau "Armata e cu noi!" As fi vrut sa ma bag printre aia de dadeau tonul si sa derutez putin... mi-ar fi placut ca toata piata sa fi strigat "Armata e cu noi!" :)




--------
UPDATE:
AM gasit o poza Mediafax. Semana foarte vbine cu unele ale mele, facute ieri.
Numai ca alea de la Mediafax au fost facute la "mitingul" din Targoviste....
Ciudat?
Bannerele seamana izbitor cu cele din Bucuresti. Culorile, fontul, proportiile… SUNT LA FEL!



Care fotografie din cele 3 de mai sus e de la Mediafax? :)
-------

Apropos, vreau sa cumpar astazi, pana la ora 14, un steag tricolor MARE.
Unde gasesc in Targoviste? La Iasi imi spune cineva de unde sa cumpar unul?
Ba chiar si in Bucuresti... de unde cumpar un steag tricolor, in 3 ore?
Dar daca vreau sa ma duc cu 4-5 prieteni la miting? De unde luam steguri??

Niciun comentariu: