duminică, 12 iunie 2011

Vand bicicleta Cross Sprinter inca in garantie



Vand bicicleta Cross Sprinter, cumparata anul trecut (2-aprilie-2010) de la dkbike.

Am folosit-o pentru mersul catre serviciu, in lunile de vara (in zile fara ploaie). Am iesit de doua ori la padure si am cazut odata cu ea.
Asta ar fi cam toata istoria acestei Cross Sprinter.

Detalii tehnice:
Culoare: negru mat (am scos autocolantul de pe cadru - a ramas negru simplu)
Cadru: aluminiu 6061
Furca: Zoom 580 (cursa 80mm).
Roti: 26inch Crosser X-Pose, butuci Joytech, cauciucuri Kenda
Viteze: 7 x 3
Schimbator fata: Shimano SIS
Schimbator spate: Shimano Alivio (original era Tourney, am vrut ceva mai bun si i-am cumparat un Alivio)
Frane: Shimano pe disc (la service-ul de primavara facut la sediu mi-au spus ca mai tin cel putin un an pana la schimbatul placutelor)
Manete schimbator: Shimano EZ shifter
Saua e noua - pentru ca in prima saptamana mi-am cumparat o alta sa (pentru vanzare pun saua originala - NEFOLOSITA)

Pe factura este trecut 1290 lei, acum vreau pe ea 800.
Mai are un an garantie, o vand pentru ca vreau sa fac un "upgrade" catre o bicicleta Giant.

Bonus: bidon de apa si set de aparatori.
Pret: 800 lei

UPDATE: Am dat-o cu 740 de lei, fara antifurt, si omul ar trebui sa schimbe pinioanele pe spate - o chestie care costa 35 de lei. (I-am spus ca asta urma sa o fac eu, in cei 800 de lei includeam schimbatul pinioanelor, omul a luat-o asa, si i-am scazut valoarea piesei).



------------------------------

Daca vor exista intrebari de tipul "de ce vrea asta Giant si nu e multumit cu Cross? Cu ce e mai buna Giant?" am sa raspund:
1. Azi am fost la finalul Turului Romaniei si Giant avea stand acolo. Efectiv mi s-a pus pata pe unul din acele modele, mi se pare ca se poitriveste mai mult cu stilul si nevoile mele.
2. Ghidonul Giant "e mai reglabil" decat cel Cross, care e fix. Simt nevoia de asa ceva, pentru ca imi corecteaza putin pozitia de rulare.
3. Sistemul de viteze e 8x3 nu 7x3, si cred ca am devenit destul de "fit" incat sa merg la 8 viteze. :)
Acestea sunt diferentele notate de mine.


P.S.: pentru cei care isi pun problema ca Giant ar fi mai usoara: Cross are 14,8kg, Giant are 14,3kg. Diferenta e fix caca.

Niciun comentariu: