vineri, 27 decembrie 2019

Exemplu propaganda subliminala

Un exemplu de cum functioneaza propaganda subliminala:

Linie de articol:
"The daughter of Holocaust survivors, P... grew up in Antwerp, studied in Jerusalem..."

De ce e nevoie de prima informatie, intr-un articol aproape stiintific? Pentru ce e nevoie sa stim exact cine erau parintii?
Caut alte articole, sa-mi verific teroria:

"Professional career
P... is Jewish, the daughter of two Polish-born Holocaust survivors. She was raised in Antwerp and attended the... "

La rubrica "cariera profesionala" au amintit cine erau parintii. PE BUNE!?
----
Cand eram in Torino, dupa ore profesorii mai stateau in amfiteatru, asteptand intrebari.
Si ne adunam toti in jurul lor, cu intrebari, fiecare cu ce nu intelesese la curs.
Cand a venit randul meu sa intreb, m-am prezentat, politicos:
- Hi, I am Cristian, I am from Romania...
Profesoara m-a intrebat: "Ce treaba are asta cu chimia, faptul ca esti din Romania? Se preda altfel chimia in Romania?" Si a ras. Apoi au ras toti.
Asta inseamna scoala, stiinta, educatia: NU CONTEAZA rasa, sexul, religia, de unde esti... NU CONTEAZA.
Ne adunam in acel amfiteatru sa invatam ceva, nu conta nimic altceva.

De ce, in articole de specialitate, trebuie sa aflam cine sunt parintii unui om?
M-am prezentat eu vreodata: "Cristi Ciureanu, mama mea a fost nascuta in padure, cand bunica se refugia de rusi. Stiti, bunica s-a refugiat si in fata rusilor, si in fata nemtilor. Dar ne-a spus ca rusii erau mult mai rai. Da, eu sunt Cristi Ciureanu, bunica mea a fugit in care cu boi, din fata rusilor."
Spune cineva chestii din astea, in Romania, IN LUME?

De ce trebuie sa tot aflam ca bunica lu' unu a fost evreica in al doilea razboi mondial?
Copiii deportatilor in Gulag amintesc asta la fiecare articol, interviu, poveste? Mai ales in literatura profesionala, ne-istorica?
Nu cred.

De ce evreii fac asta?
Stim toti de ce, nu?

Niciun comentariu: