joi, 30 aprilie 2009

care-i treaba cu teflonul...

1. Azi eram in tramvai (la 1 Mai) si vad pe geam un BMW negru. Nu sunt pasionat de masini dar acesta era proaspat spalat, facand nota discordanta cu mediul inconjurator. :-)
La volan, un tip in tricou dungat...
Am mai mers 6 statii cu tramvaiul, apoi am trecut pe trotineta un pasaj, apoi am asteptat 335 si am mai mers o statie (pana la fantana Miorita), apoi am mai mers pe trotineta (aglomeratia, de!) inca o statie.
Ajung la Baneasa si astept la rosu sa trec strada catre firma mea.
Cine trece prin fata?... :)
-----
2. Nu scriam faza daca ieri nu mi s-a intamplat aproximativ acelasi lucru:
eram pe podul Grant si ma uitam din 41 la un biciclist imbracat cu antaloni de camuflaj. Mai rocker asa, cu parul roscat si pletos.
Am mai mers OPT statii cu tramvaiul, apoi am trecut pe trotineta un pasaj, apoi am asteptat 335 si am mai mers o statie (pana la fantana Miorita), apoi am mai mers pe trotineta (aglomeratia, de!) inca o statie.
Ajung la Baneasa si astept la rosu sa trec strada catre firma mea.
Cine trece prin fata?... :)

Cam asta-i treaba cu teflonu' si cu traficul prin capitala:
BMW versus bicicleta versus trotineta + transport in comun.

Niciun comentariu: