miercuri, 20 mai 2009

Azi in 41

Azi mergeam cu tramvaiul. In 41, la ora 9:25, in fata mea o gagica. Mai inalta ca mine, la fel de "mare" (eu am 100+ kg), imbracata CU SLAPI, FUROU (adica o chestie diafana, in zona sanilor avand broderie tip "perdea de Pascani") si niste pantaloni cat centura mea de sala. Blond vopsit, furoul bej, pantalonii bleu, si in picioare... v-am spus.
Ma uit la ea (ca-i sareau tzatzele din maieu)... zic in sinea mea ca se duce la plaja in Herastrau...
La un moment dat ii suna telefonul: "Da tu, nu am mai ajuns la prima ora, ca tramvaiul asta a prins toate stopurile, sa mor eu, ajung la a doua. Si ia si tu o Cola!"
Well, fata aia se ducea LA SCOALA?? IN CHILOTI SI MAIEU???

Eu, de mult, cand vad stiri cu violuri ma gandesc de doua ori... deci tu vii IN CHI... GOALA, cu tatele pe-afara si apoi bocesti ca ai fost violata?

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

asta e nimic. ce zici de fetele care se "plimba" noaptea prin parcuri si dau peste un violator? dar de pitipoancele care iau la rand barurile de smecheri, agata baieti cu bani si pe urma tot ele plang prin ziarele de scandal ca partenerii lor nu s-au purtat ok cu ele...