vineri, 21 octombrie 2016

Cum inveti o limba straina

Cum inveti o limba straina. :)
Eu stiu engleza dar nu prea vorbesc italiana, si as vrea sa invat aceasta limba.
Colegul meu e italian, nu prea vorbeste engleza dar ar vrea sa invete aceasta limba.
Locuim in aceeasi casa, asa ca trebuie cumva sa interactionam unul cu altul.
In doua-trei saptamani, eu am inceput sa bunghesc mai bine italiana, gagiul e mai increzator cand vine vorba de engleza, are mai mult "flow".
Concluzia: trebuie vorbit. Nu conteaza cat de varza vorbesti, TREBUIE sa-ti dai drumul sa vorbesti. Cu timpul si cu ajutorul celorlalti, incepi sa te corectezi.
Acum as vrea sa caut si un coleg spaniol + un coleg francez (franceza doar pentru perfectionare; Sarut mana doamna Hulpac de la Scoala nr. 4 Vaslui, n-am uitat de tot limba franceza.). :)

Niciun comentariu: