miercuri, 12 august 2009

Criza de "role model"

Sunt in criza de "role model".
As vrea sa mai invat ceva dar in acest moment nu ma intreseaza nimic din ce ar putea sa-mi ofere cei din jurul meu. Sau, nu am gasit pe nimeni care sa poata sa spuna, SA CREADA ceea ce-mi spune, astfel incat sa ma convinga.
Ma enerveaza ca tebuie ca eu sa iau deciziile importante si... care o fi cea buna?

Profesorii sunt cei care ar trebui sa fie "role model" pentru elevi.
Poate de asta invatamantul romanesc scade - pentru ca nici macar profii nu mai cred in ceea ce predau. Nu mai pot convinge, nu mai pot sa-ti starneasca MOTIVATIA sa inveti.

Relus spunea ca inceputul povestii care l-a adus la Hamburg a fost un profesor care, in anul 2 de scoala, a chemat e cineva care le-a facut o prezentare a softului Catia.
I-a placut mult prezentarea si softul si a inceput singur sa invete... si acum lucreza pentru Airbus. Are 26 de ani.
Un profesor, intr-o dupa-amiaza, poate schimba destinul unui elev. Oare profesorii isi pot da seama de lucrul acesta? Mai exista profi care SA INTELEAGA lucrul asta?

Un comentariu:

Ioana Gînju spunea...

...socotind dupa succesele internationalilor olimici, da. Sunt.