joi, 1 octombrie 2009

Lectie de rabdare

Mi-ar placea sa am puterea acestui om... Puterea de a rabda.
Am facut si eu putin arte martiale (foarte putin Tae-Kwon-Do si ceva lupte libere - nivel de amator). Daca am invatat ceva din arte martiale, am invatat ca trebuie sa nu te lasi provocat.
Un luptator adevarat nu raspunde la provocari. Nu se da rotund cu ce stie, incearca sa aplaneze conflictele, sa nu provoace, sa nu intretina o lupta.
"Trebuie sa faci tot posibilul sa nu te bati. Sa faci totul ca un conflict sa nu inceapa. Dar daca incepe, lupta trebuie sa fie scurta si sa castigi." - cred ca asta a fost un citat dintr-un "centura neagra".

Limita mea e momentul in care adversarul pune mana pe mine. Eu "rezist" la injuraturi, misto-uri, alte "SF-uri". Daca potentialul adversar pune mana pe mine, deduc ca acel conflict a inceput.
Cum trebuie sa castig lupta, armele pot fi orice. De la o tigaie de ulei incins pana la o caramida de pe jos sau o muscatura (cred ca stiati ca muscatura de om e foarte puternica; am impresia ca, daca prinzi un deget intre masele si musti, poti reteza degetul).

Omul din clip are o rabdare formidabila. Nu-mi vine sa cred ca poate fi atat de calm.
Respect!


SI la sfarsit, unu' inchide poarta! hi hi hi

Niciun comentariu: