vineri, 6 noiembrie 2009

K-Gula



Am incercat sa gasesc o piesa cu K-Gula... una mai veche, unde era mai "adevarat". Cea mai recenta piesa (care imi place si mie) este cea de mai sus. Daca a mai scos ceva dupa, nu stiu... am mai vazut una pe youtube dar nu mi-a placut.
Oricum, de ce scriu despre K-Gula? Pentru ca m-am intalnit ieri cu el...
Nu, nu-l cunosc personal. Intamplator aveam acelasi traseu: cu tramvaiul 41.

L-am observat numai cand am coborat, la capat... Mi se parea cunoscut si m-am intors din drum sa-l intreb daca e K-Gula sau nu... era el. :-)
Mi s-a parut foarte trist. Poate ca era vremea naspa si ploua + noroi, dar totusi parea "down"...
In cele 10 minute in care am stat de vorba mi-a spus ca nu mai "baga" pentru ca "s-a dedicat muncii."; lucreaza ca "editor imagine" la Realitatea TV, locuieste tot in Crangasi (spune pe un album ca sta "foarte aproape de statie in Crangasi").
Ar vrea sa plece "afara" - aici am expus eu cateva motive pentru care m-am intors in Romania de la Londra...

Anyway, "concluziile" mele dupa cele 10 minute de ieri:
1. Toata ziua m-am simtit demoralizat - K-Gula a reusit sa-mi dea starea asta
2. Romania e naspa rau, senzatia ca nu poti face nimic sa schimbi ceva a fost mai puternica ieri.
3. Romanii au gene de turci, romani, greci & stuff. Marea problema e ca noi am fost tot timpul la capatul acestor imperii, soldatii care au venit sa se lupte cu autohtonii nu erau dintre ce mai "puri genetic", daca ma intelegeti.
4. Tiganii se simt bine pentru ca si noi suntem, la urma urmei, niste tigani: e de ajuns sa mergi prin cartiere sa observi asta: nu, nu guvernul trebuie sa faca curat pe jos.
5. Imi doresc sa mai am 20 de ani, cu banii de atunci, mintea de acum, prietenii de atunci, REALITATEA de atunci. Am senzatia ca devin un "corporatist" - desi nu am tinuta obligatorie la munca, si imi permit sa ma imbrac in bermude si hanorac in noiembrie (bermude pentru ca ploua si, in jegul asta de oras, nu are sens sa te 'noroiesti pe pantaloni).
6. Mi-e mai simpatic K-Gula in tramvai decat in videoclipuri - e mai "pe bune" in tramvai.

Niciun comentariu: