marți, 29 iunie 2010

Liber...


Notiunea de "liber" de "nu am nimic de facut" este relativa.
De exemplu, la munca, de doua zile NU AM NIMIC DE FACUT. Adica frec menta big time, ma si intreb de unde ma platesc patronii. La naiba, poate isi dau seamaa ca nu am de munca si ma dau afara! Se observa ca nu sunt "liber"? Ca desi nu am nimic de facut, gandurile negre imi ocupa timpul?
Cazul doi este atunci cand ai ceva de facut, MULT, si termini treaba mai repede. Termini treaba mai repde si seful iti spune "esti liber, daca vrei sa pleci acasa, fa-o." In acel moment, plecand catre casa, ai putea fi LIBER. Ma rog, asta daca nu ai probleme acasa. :)
Ma simt ok de fiecare data cand imi fac treaba bine si repede si plec mai devreme acasa... atunci e cea mai pura senzatie de libertate pe care o pot trai. Daca mai e si soare afara, inseamna ca am avut o zi fericita.

Dar azi, e naspa. Nu am facut nimic, am frecat menta. Si desi e frumos afara si eu plec la timp, nu ma simt bine. Ceva lipseste, AR FI TREBUIT SA FAC CEVA SI NU AM FACUT (dar, tehnic vorbind, nu am lasat nimic neterminat pe undeva).

Mi se mai intampla asta cand merg in excursii.
Nu prea cunosc lume care sa fie relaxata cand merge in excursii. Pentru ca tot timpul exista expresia "sa facem X" unde "X" este un monument, un "obiectiv turistic". Pun ghilimele pentru ca eu urasc sa "fac obiective turistice".
In ultimul timp incerc sa merg in excursii fara sa "fac" ceva in mod special; sa merg in excursie "pe relaxare", sa NU fac ceva, sa stau aiurea sa ma bucur de timpul liber si de locul in care am ajuns.
Cand plec in excursii nu am lista de obiective turistice; sincer, cateodata nici nu stiu ce caut in anumite orase. Placerea de a merge prin oras, placerea de a vedea oameni, placerea de a ma plimba si prin alte locuri decat Herastrau sau Obor (lol).

Cand vreti sa faceti o excursie ieftina si "pe relaxare", cautati-ma.

Niciun comentariu: