marți, 14 decembrie 2010

dicarbocalm 2010


dicarbocalm 2010...
poate fi un bun nume de album, sau o porecla (la fel ca "mihai2009" lol), sau o destinatie turistica ("Veniti acum la Dicarbocalm! Preturi mici si NU EXISTA STRESS!)

Azi am luat 3 cutii de dicarbocalm pentru ca cele doua luate data trecuta s-au terminat.
Hiperaciditate... de multe ori am crezut ca e de la mancare (desi prajezi sau Mac e ceva rar la mine) dar azi imi dau seama ca am multe stari de nervi sau stari foarte ciudate care fac sa-mi creasca aciditatea in stomac.

Ar trebui sa fiu pe punctul de a face o schimbare in viata mea, nu? Punctul care m-ar face mai calm, mai optimist, cu mai multa inceredere in viitor...
Nu e foarte departe acest punct, sper.

Un comentariu:

Ioana Gînju spunea...

ceaiuri....galbenele, cimbrisor,musetel si altele. Si pentru nervi, tot asa, natural. Sa ai un an bun, sa fii sanatos si sa crezi in tine. Eu cred...ca esti un tip talentat si un bun profesionist .