marți, 7 decembrie 2010

Oferta, mega oferta sau "deloc oferta" la supermarketuri


simple grapefruit?
Pretul din spate arata 2,99lei/kg, pretul din fata arata 5,99lei/1,5kg.
De ce se vede doar o gramada? Pentru ca cele la 2,99 lei/kg sunt "ascunse" in spatele muntelui de citrice ambalate (care sunt mai scumpe).
Ofertele Carrefour... BEWARE!
-------------------------------------


Am vut sa iau un parizer, in amintirea parizerului cu mustar, taiat si mancat pe ziar.
Am ajuns la raionul de mezeluri si... parizerul de mai sus are ca prim-ingredient "emulsie de sorici" nu carne... carnea e pe locul doi in reteta... si nu se specifica cata.
SUPER! :-)
Tineti minte ALPINIA cand mai vreti sa cumparati carne...
(pana la urma am luat un parizer pe care scria 58% piept de pui)
-------------------------------------

"Download in High Resolution" si veti vedea ceva curios... sa nu.
Fotografia e facuta Duminica, 5 decembrie 2010.
Am vazut camembert la oferta si m-am gandit sa iau... dar trebuia sa ma grabesc sa o mananc, pentru ca expira IN DOUA ZILE.
So, ca niste cunostinte de-a mele, francezii ne servesc mancarea care expira maine, pe principiul "luati acum, ca maine o aruncam".
Tot standul din poza aveau produse care expirau a doua sau a treia zi. Maslinele, camembertul, untul, parizerul... toate sunt la "superoferta" si expira azi (marti) sau maine (miercuri).
Ok, cine vrea sa cumpere sa cumpere, DAR DE CE NU SE SPECIFICA ASTA, CA EXPIRA IN 24 de ore!??
Ofertele Carrefour... BEWARE!
Oare branza mucegaita cum arata cand expira? Mucegaieste mai tare?
-------------------------------------


Cautati cuvantul "Romania" in poza de mai sus si vaeti un premiu de la mine.
Din pacate, rosiile sunt din Franta, fasolea e din Egipt, lintea e din Egipt.
Da, ati citit bine: FASOLEA VANDUTA LA SUPERMARKET E ADUSA DIN EGIPT.
Egipt e tara aia cu desert si piramide... mai mult desert decat piramide.
-------------------------------------



Se mai intreaba lumea de ce ajung copiii handicapati, desi la nastere erau sanatosi...
Pai e inalt cat mine si-l cari in carut??
Sa am un copil din asta si sa ma planga ca vrea in carut la 10 ani, de urgenta i-as trage vreo doua peste ceafa.
-------------------------------------


Deci NU PROBATI CHILOTII, OK!??

Niciun comentariu: