duminică, 6 februarie 2011

Am descarcat camera... cateva fotografii


Cu ce fac aia contrabanda!!???

----------------------

Va prezint mai jos ceva obisnuit in Carrefour: inselaciunea simpla (prin "misdirection") la ofertele lor... cand mergeti in supermarketuri cititi bine etichetele si preturile!





------------------------------


Cat costa cel mai ieftin sapun? mai putin de 1 leu pe suta de grame?
IMPUTITII NU AU NICI O SCUZA!
Nu as vrea sa mai aud vreo scuza (sau altii sa-i scuze) pe boschetari sau pensionari sau "saraci".
Nu am vazut nici un cersetor sa spuna: Dati-mi un leu SA-MI IAU UN SAPUN... le-as da!

--------------------------------

"Produs marca proprie Carrefour"! (asa isi fac reclama)

Daca observati macul pe aceste sticksuri, inseamna ca eu trebuie sa-mi fac din nou control la ochi... "produs marca proprie Carrefour"!


---------------------------

In expresia "Cand am sa fiu la casa mea", "casa mea" arata ca in fotografie: fara etaj, maxim 4 camere, curte maricica.
Asa arata "casa mea". :-)


--------------------------


Numai eu vad ceva in neregula aici? Daca nu, chiar nimeni "autorizat" nu a vazut?

---------------------------

curati rapid doi-trei morcovi (recordul personal este de 10-15 secunde pentru un morcov), ii speli, ii tai rondele si... voila! Inlocuitor de bomboane sau de ciocolata.
Stiu ca nu e chiar "inlocuitor" dar se poate incerca! :-)


Niciun comentariu: