joi, 17 februarie 2011

Poetul nepereche... mie nu mi-a placut niciodata

Cand se face o mare valva in jurul unor anumite persoane, ele incep sa nu-mi mai placa.
E cazul si celebrilor "poeti nepereche" despre care, cu mult mai tarziu decat ar trebui, auzim lucruri nu prea "ortodoxe".
De exemplu, ca Arghezi avea 10.000 de lei salariu pe luna in vremea cand o mama cu doi copii si cu munca in 3 schimburi avea 1800 de lei.
Ei, oamenii astia cu o oarecare putere, care au preferat SA LINGA IN CUR in loc sa ia atitudine imi fac greata.
Daca acum cateva luni vomitam la moartea lui Adrian Paunescu, BORAM PE JOS mai precis, am stat 3 zile la pat cu greturi, azi incep sa am indigestii cand citesc articolul asta:

Elena Ceauşescu a cheltuit o avere să-l vindece pe Nichita!
7 Ianuarie 2011, Articol semnat de Andrei Balan, Andrei Comsa
In 1979, bolnav, chinuit de dureri atroce la ficat, Nichita Stănescu (1933-1983) s-a intalnit cu Elena Ceauşescu (1919-1989). Aceasta, ingrijorată de cum arăta marele poet, i-a trimis cei mai buni doctori. Dezvăluirile lui Mircea Gociman (77 de ani) atestă faptul că Elena, care ar fi împlinit azi 92 de ani, s-a asigurat că scriitorul urmează cel mai bun tratament, care a costat fabuloasa sumă de două milioane de lei!

Dati click pe titlu sa ajungeti la articolul original si sa cititi mai mult.

Pana la urma cum e?
E ok SA LINGI IN CUR si SA LE-O SUGI COMUNISTILOR daca la vedere se pare ca esti "dizident"? Cum era cu Paunescu? Era ca o oaza de libertate? Ca si Nichita, nu?
"Nepereche" dar sunt tratat de familia Ceausescu!?

Daca erati vii, va doream moartea, PORCILOR!
Daca ajung la cimitirul unde sunteti ingropati, am sa vomit pe mormintele voastre, CACATILOR! Pe mine nu m-ati prostit.

---------------
P.S.: O verisoara de-a lui tata, tanti Dana, avea in casa chiar un mic tablou cu Nichita Stanescu. Ma intreb daca ea stia privilegiile lu' nenea asta, si daca a pus tabloul ala in cunostinta de cauza...

Niciun comentariu: