sâmbătă, 9 aprilie 2011

De cand injuraturile sunt amuzante? (in prime time!)

In emisiunea lui de pe Antena 1, Bendeac depaseste cu mult limita penibilului, trece si de "limita decentei".
Limita penibilului e atunci cand te scalambai la TV, numai 25% din vechii tai fani se mai uita la tine, si aia numai 2-3 minute pana o dai in... limita decentei. Care e cand ajungi sa spui "te pis in freza" sau "te pis in palarie", de mai multe ori intr-o emisiune, cica de comedie, difuzata in prime time.


In spirit de comedie, daca ma voi intalni vreodata cu Bendeac am sa-i spun: "esti bun, sa-mi sugi ...." sau "esti bun, sa moara ma-ta!"
Cum adica vorbesc urat? Pai astea nu sunt glume? Ca eu asa am inteles, ca e amuzant sa-i spui lui unu' "suge-mi-ai ....".



Tot azi, incercand sa gasesc totusi ceva interesant la TV, am dat de "Nora pentru mama".
Am rezistat 5 minute numai pentru ca a fost filmata tipa de mai jos:






In afara de "Diana, sora lui Sergiu", care mi s-a parut o femeie foarte frumoasa (si in 5 minute cat m-am uitat am dedus ca ea nu a aparut decat azi, nefiind vreo candidata sau ce sunt "norele" alea), cum spuneam, in afara de fata asta (cu sprancenele prea negre, totusi), restul oamenilor aratau ca in pozele de mai jos:



Pai daca ei au fetze din astea, ce sa mai spun de (tele)spectatori? :)

Chiar sunt curios sa aflu ce audiente au cele doua emisiuni... banuiesc ca mare, nu?
Publicul tinta o fi format din aia care se omorau la zahar, ulei, masini de gaurit si drujbe...

Niciun comentariu: