miercuri, 8 februarie 2012

Carrefour versus Lidl

De obicei vinerea si/sau sambata fac "aprovizionarea" pentru saptamana ce urmeaza.
Un drum in piata + Lidl (ambele sunt in Crangasi) si/sau un drum in Carrefour e suficient.

Saptamana trecuta am fost in ambele magazine, vineri in Lidl, sambata in Carrefour.

Pentru ca am pastrat bonurile si am facut niste print-screen dupa oferte, vreau sa observati mai jos doua chestii:

1. Am luat doua pachete de biscuiti Petit Beurre din Lidl. Cand am ajuns in Carrefour, vanzand ca e super-oferta, ma acuzam cumva ca nu am fost atent intai pe site la Carrefour. Scotand bonurile sa vad cam cat am pierdut necumparand la oferta, mi-am dat seama ca am pierdut DOI BANI. Fix doi bani era diferenta intre pretul Lidl - pret normal, fara oferta, si pretul Carrefour, la oferta fantastica: "al doilea produs e la -70%!"

Veti spune poate ca biscuitii din Lidl ar fi alt brand, mai ieftin. Totusi, cam cate firme sunt mai "ieftine" decat RoStar? RoStar cred ca sunt cei mai ieftini biscuiti din Romania... si totusi, cu toate ofertele Carrefour, ei costa cat unii de la alt supermarket.


------------------------------


2. A doua super-oferta e mai jos: "la 12 LITRI de apa cumparata, va oferim gratuit 0,5 litri de ceai." WOW! Cred ca au avut mega vanzari, nu? Se inghesuia lumea sa ia 12 litri pentru 0,5 litri gratuit?



------------------------------


Nu, nu sunt fan Lidl (ba chiar ii urasc ca au scos produsele "traditionale" Plus, cand au preluat lantul de magazine), vreau doar sa atrag atentia, ca si alta data, SA CITITI BINE ETICHETE, PRETURI atunci cand vedeti cuvantul "oferta!"
Si asta e valabil pentru orice supermarket.

Articole mai vechi: UNU, DOI, TREI, PATRU

Poate cineva se va intreba "si daca e atat de naspa Carrefour, pentru ce se mai duce acolo?"
Nu e naspa deloc, unele produse sunt foarte bune si cu un pret foarte foarte bun, numai ca, trebuie sa fii atent cand cumperi. Fix ca la piata. :-)

Niciun comentariu: