miercuri, 28 mai 2008

in a rainy day...

Acum vreo trei zile ma plimbam cu femeia prin Hammersmith...
Va recomand "Thames path" (parca asa se numeste), Hammersmith Bridge... FOARTE FRUMOS. Apropos, daca in loc de casa vreau sa-mi cumpar "vapor" sa locuiesc in el, cat costa?
Am mers pe malul raului apoi ne-am "ratacit" printre case... am avuns la un sediu de "sport media", televiziuni, nu mi-am dat seama exact.
In zona in care se depozitau reciclabilele am vazut niste scaune, mese... si o linie audio Kenwood. (LINIE nu "combina")
Zic, frate, asta e la gunoi, la "reciclabile"??? Hai sa o luam.
Am luat-o cu mine si am adus-o acasa. Cum ma asteptam, nu mergea. M-am apucat sa o desfac si am vazut ca sunt cateva trasee intrerupte... Ieri mi-am luat ciocan de lipit si le-am refacut... merge!

De ce am povestit aceste intamplari...

1. Acum multi ani am vrut sa fac un magazin de second-hand-uri cu chestii aduse de afara "de la reciclari"... toata lumea radea de mine... In Iasi unii au ajuns destul de bine din "afaceri" de tipul asta...
2. Cand eram in Bucuresti am vrut sa fac audio guide-uri despre Romania si despre tarile in care am fost. Am vazut pe net ca exista deja pentru Viena, Roma... dar nu exista nimic despre Romania... nici chiar Anglia... Un audioguide costa 7 euro si contine descrieri despre aproximativ 13 obiective turistice. Il faci si-l pui pe net...
Eu m-as fi ocupat de inregistrari de site si de reclama site-ului, am vorbit cu familia mea si prietenii mei, incercand sa gasesc pe cineva sa faca textele... nu am gasit pe nimeni.

"Tehnic, sunt un om de echipa si practic nu am gasit pe nimeni cu care sa ma iau de mana sa fac una alta... si singur nu-mi iese nimic."
"Unii ar spune ca incep sa-mi plang de mila... eu spun ca incerc sa gasesc o solutie la probleme mele, incerc sa "umplu" jumatatea goala a paharului meu..."
Asta era scris in ultimul paragraf...

De asta ma simt oarecum "singur"...

Niciun comentariu: