miercuri, 28 mai 2008

vreme proasta

Thu, 6 Dec 2007

Vremea la Londra e al dracului de posomorata. Ploua aproape tot timpul. Ma intreb ce ar fi facut Kafka daca ar fi trait nu la Praga, ci la Londra...
Oricum, ce ma "incalzeste" oarecum este ca daca as veni maine in Romania, tot ploaie as gasi.

Ca de obicei, nu stiu cu ce "eveniment" as putea incepe sa scriu, asa ca am sa enumar (ca de obicei) cateva intamplari.

Pentru inceput, am vazut pe net ca a murit Dan Iosif. Mesajul meu a fost: pe cand toti ceilalti? Am senzatia ca uneori moartea vine prea tarziu la unii si prea devreme la altii. Acum, cu moartea lu' asta, sunt curios cu cat va creste PIB-ul tarii... Cati bani vor ramane in bugetul statului, luna de luna...

Sunt mai mult demoralizat de experienta mea la Londra. Vremea e primul aspect, al doilea ar fi faptul ca am inceput sa simt aceasta "raceala" a englezilor - si sunt aproape convins ca propaganda din ziare impotriva romanilor a avut succes.
M-am decis sa raspund la intrebarea "Where are you from?" cu "Monsterland". Noi venim din "Monsterland", suntem oamenii care mancam englezi si le furam joburile. Cum spuneau parintii nostri "te dau la tigani" cand vroiau sa ne sperie, cred ca englezoii spun "te dau la romani" cand copchii lor fac prostii (banuiesc ca acum 2-3 ani spuneau "te dau la polonezi").

Da, din ce am scris pana acum s-ar deduce ca "m-am saturat" de Anglia...
Dar hai sa vedem titlurile din ziarele romanesti de azi:
"E oficial: autostrada Bechtel sare de la 2 la 5 miliarde euro"
"Vosganian umbla la taxa de prima înmatriculare"
"Gripa aviara s-a lasat cu ancheta penala!"
"Baietii destepti din energie, tun dupa tun cu ajutorul statului"
"Adomnitei zapaceste definitiv elevii"
"Gunoierii Capitalei si-au umflat singuri „tariful unic“ cu 50%".
---------------------------------

Niciun comentariu: