vineri, 15 august 2008

Carol al II-lea versus Ceausescu.

Am vazut azi la Antena 3 o emiune despre initiativa Jurnalului National de a face o editie de colectie despre Carol al II-lea...
In emisiunea de astazi era facuta o comparatie intre dictatorul Carol si dictatorul Ceausescu.
Stim ca in perioada lui Carol, Romania era super tare, ca 100 de lei era o suma uriasa, ca exportam grau si petrol. OK.
Pentru ca eu am citit "Descult" de Zaharia Stancu, am scris un mesaj pe forumul Antenei.

Imi permit sa-l reproduc aici, cu speranta unui raspuns:

"Sunt curios cat de multi erau saracii pe timpul lui Carol si cati erau pe timpul lui Ceausescu...
Nu-mi place nici de Carol, nici de Ceausescu, dar eu am citit Descultz, de exemplu...
Puteti vorbi putin de oamenii de rand, va rog!?
Cum traiau ei pe vremea lui Carol si cum traiau ope vremea lui Ceausescu.
Cati fii de tarani au ajuns ingineri pe vremea lui Carol, cati pe vremea lui Ceausescu?
Repet: nu-mi place Carol, nu-mi place nici Ceausescu..."

Niciun comentariu: