marți, 26 august 2008

cum iti contorizezi meseria?

Tot eu.
Citeam intr-un ziar un articol despre pilotii de avion:
27 de ani - 2500 ore de zbor; 31 de ani - 4400 ore de zbor... multi ar spune WOW!, nu? Da.. si eu am spus la fel.
Dar stateam pe buda (eu pe buda citesc ziarele) si ma gandeam... cum s-ar putea contoriza alte meserii? Soferii se lauda: 1 milion de km fara accident.
Ce poate spune un dentist? "30.000 de carii rezolvate" sau "mii de pacienti multumiti"?
o telefonista: "am raspuns la 100.000 de apeluri" sau baga tot sintagma "mii de clienti multumiti"?
barman-ospatar: am servit 300.000 de omlete?
un postas: am livrat 2 milioane de scrisori la adresa corecta?
un gradinar: am sapat 30.000 de gradini?
Sunt meserii care nu au atat "spectacol", nu poti sa te dai mare in vreun fel.
Eu sunt DTP... cum sa ma laud eu? Am facut zilnic 15 pagini de ziar timp de X ani?? Suna naspa... :)

Ca sa inchei, am sa va spun cum se lauda batrana mea, care a fost contabil sef: cand eram eu la servici, lumea si-a luat tot timpul salariul la timp, fara intarzieri. Si la fiecare control am iesit bine.
A fost economist aproape 28 de ani, la aceeasi institutie.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai ai putea sa spui...
143253466 machete
10 erori ...which is good


M.