vineri, 15 august 2008

isteria de la TV... urasc jurnalistii de tipul asta.

Ma uit la stiri la TV.
E o isterie fantastica despre cat de cald este, lumea moare pe strada, cad lati pe jos...
Am vorbit cu niste rude din Bucuresti si i-am intrebat daca e mult mai cald ca in anii trecuti sau daca perioada de caldura (in zile) a fost/este mai mare decat in anii trecuti... Raspunsul a fost "Nu, cum stiai, parca mai bland anul asta ca anul trecut..."
Din cate am mai trait eu prin Bucuresti, cel mai cald an a fost anul trecut si in 2002-2003, nu mai stiu exact...

De ce e ISTERIA asta dementa despre cum se moare de cald in Bucuresti?
Au ajuns sa iasa cu termografele pe strazi sa ne arate ca sunt 50 de grade pe sosele...

La Miercurea Ciuc cica au fost 33 de grade... si tot la stiri a spus ca de fapt, cel mai cald a fost acum CINCIZECI DE ANI, cand au fost 34 de grade.

So, e vara si nu sunt subiecte sau televiziunile vor cu tot dinadinsul sa genereze isterie, sa alerge lumea pe strazi strigand "MOR", "MOR"!!
Daca temperatura e 38 de grade (nu prea mare diferenta fatza de anii trecuti), noi ne apucam sa o masuram la nivelul solului, in boilere sau in motoarele masinilor, sa aratam ca sunt SAIZECI DE MII DE GRADE!! Ce e cu mizeria si rahatul asta???

(daca masuram acum 50 de ani in Miercurea Ciuc, cand au fost 34 de grade, la nivelul solului s-ar fi inregistrat tot 50+ de grade)

later edit: momentan locuiesc la Londra... Am stat toata ziua in casa, printre altele ascultatnd si stirile din Romania. E cald, cald, cald! Am iesit din casa in tricou si brusc mi-am dat seama ce inseamna mesaje subliminale... in Londra e destul de rece seara, eu iesiem in tricou, chiar putin "incalzit" de stirile de la TV. Nu numai eu, si fata mea mi-a spus ca se astepta sa fie mai cald.
Eu cred ca aceasta canicula ar fi supportabila putin mai usor daca nu ar fi stirile de la tv care sa-ti repete obsesiv in urechi: "ai sa mori de cald... uite, azi au mai murit cinci oameni."

Niciun comentariu: