vineri, 22 august 2008

linkul zilnic

yo!
Linkul de azi este al lui Ken Rockwell: www.kenrockwell.com
Cie este Ken asta? Habar n-am. :)
De ce am pus linkul lui pe umilul meu blog?
Pentru ca imi place. E un fel de cersetor cu site, si asta vroiam sa fiu si eu candva. :) Glumesc.
Omul e fotograf, si are niste review-uri interesante pe site-ul lui. In plus, are si poze cu familia - si copiii sunt fantastici. Mai are o groaza de poze de prin calatorii: poze care te fac sa vrei sa ajungi acolo.

Si, da, pe fiecare pagina are "make a donation" ori "support this site" sau "help me and my family"... E fain tipul, amuzant si placut.
Cand aveam in cap sa fac acel camping 100% ecologic, in Praga, ceva de felul asta as fi vrut sa fie si site-ul meu, www.dreamy.3x.ro
Dar... spuneam si in post-urile trecute: sa ma apuc singur sa continui o idee mi se pare de o "singuratate" fantastica. Plus ca, trebuie sa fie mai multi ochi si mai multe creiere sa faci ceva ok. Si nimeni nu credea/crede in ideea mea.

Dati click pe site-ul omului si aca aveti bani pe paypal, donati! :)

Niciun comentariu: