miercuri, 6 octombrie 2010

Nu-i dati bani cu imprumut lui Adrian Ciubotaru!


Ma chinuiam de mult sa scriu cateva cuvinte despre titlu, am asteptat sa se intample ceva. Dar dupa mai bine de un an de asteptari, pot spune ca Adrian Ciubotaru nu-si plateste imprumuturile?

Povestea sta cam asa: omul era la inghesuiala si mi-a cerut cu imprumut niste bani. Fiind coleg de serviciu cu mine, am zis ca e ok, i-am dat. Apoi s-a dat cotit, a fost dat si afara din job, treaba era grea.
Mi-a mai spus in unele dati ca face tot posibilul, etc etc.

Acum vreo doua luni a trecut pe la jobul de unde a fost data afara (nu stiu exact de ce a trecut) asa ca l-am "prins" si i-am luat ochelarii de soare, pana imi da inapoi datoria.
Da, ochelarii nu valoreaza mare branza dar mi-a placut sa-l vad urcand pana la birou spunandu-mi "zilele astea fac rost de bani si vin sa-mi iau ochelarii inapoi". LOL

Textul asta nu ar fi existat daca azi nu aflam ca i s-a mai intamplat unui coleg sa-i imprumute lui Adrian Ciubotaru bani si sa nu-i mai vada inapoi.
Daca el nu a facut nimic, inseamna ca textul asta e scris pentru amandoi.

Concluzia e cea din titlu: "Nu-i dati bani cu imprumut lui Adrian Ciubotaru!"

Peace!


SI UN ARTICOL CEVA MAI NOU, CARE SE POTRIVESTE FOARTE BINE CU CEL DE MAI SUS.

------------------------------------------------------------------
P.S.: aveam o parere si despre alte proiecte in care este implicat omul de mai sus, dar cica e naspa sa scriu cu ce proiect exact nu ma impac eu... CU ORICARE IN CARE LUCREAZA CIUBOTARU, sa las "extinsa" problema. LOL
Ma gandesc acum la toti cei care "se aduna" cu A.C. si au datorii la altii... oare daca as aduna sumele, la ce valoare as ajunge?

P.S.2: cumpara cineva niste ochelari de soare din plastic? Sunt frumos impachetati, cu amprentele posesorului pe ei... :)

Niciun comentariu: