joi, 27 ianuarie 2011

4 (sau 8)


Cand eram mai mic, daca ma puneai sa aleg un numar pana la 10, el era invariabil 4 sau 8. Nu stiu de ce, de fiecare data cand mi se cerea sa ma gandesc la un numar, era 4 sau 8.
Opt mi se parea mult mai "tare", mult mai "rotund" (bine, el si arata mai rotund ca forma) dar simteam ca patru e de fapt "intrinsecul" alegerii mele.

E aproape ora 4 in noapte si ma gandeam cate lucruri mi-au transmis acest mesaj subliminal:
* m-am nascut pe 16 decembrie (16 e de 4 ori 4)
* acasa am fost 4 copii
* la 4 ani am facut scarlatina - singura boala din viata mea pentru care am stat in spital. De atunci nu am mai stat si sper sa mai ajung internat la 88 de ani. :p
* scoala la care am invatat se numea: "Scoala nr. 4 Vaslui"
* am fost la "D" - care "D" e a patra litera din alfabet, eram a 4-a clasa din promotie.
* bunica de pe mama a avut 4 copii (e cam "departe" asta, dar ganditi-va ca ma duceam in vacante si vedeam poze cu toti... toti PATRU)



Link poza 2

Niciun comentariu: