vineri, 11 martie 2011

Cine ... mea e Maurice Munteanu?

Ma uitam pe Facebook, o colega de serviciu da un link si ajung aici: Polemici Cordiale - Despre Elle si despre Ele

Articolul complet il veti citi daca veti da click pe link, eu redau doar ultima parte, un "later edit":


"Maurice Munteanu, intelectualul cu orizonturi in expansiune, iti spune doar atat: NU existi! De ce? Esti prea bronzata, prea mica, prea comuna. Nu atat de comuna precum pari, pentru ca ai reusit, folosindu-ne numele, sa agiti o mana de sclave! Semeni cu revista 'Ciao', cu Romania, fix Romania pe care o detest. Draga Medine, ne despart secole. Secole de istorie, de senzualitate, de informatie. Si, da, chiar EU iti spun asta. Tocmai pentru a-ti sublinia, inca o data, ca nu esti decat o subreta in calea uitarii. In calea uitarii noastre."

"Esti precum o pereche de UGG, precum un chistoc de tigara, precum o marfa refuzata la export. Si imi face placere sa-ti spun lucrurile astea. Mi le asum. Pentru ca pot, pentru ca tu, pentru mine, nu esti o miza. Esti o jucarie de care atunci cand ma voi satura, nu va mai exista. Trist, nu? La fel de trist precum toti sustinatorii tai de pe facebook morti de foame si de glorie. O glorie locala, evident. La fel de locala precum orizonturile voastre meschine, sordide si teribil de ieftine."
-----------------------------------------------------------

Daca ma gandesc la tricourile mele "Fruit of the Loom" cumparate cu 10 ron bucata, sau la pantalonii de la reduceri, s-ar putea spune ca nu ma pricep la moda.
Totusi, incercand sa citesc ce e mai sus, prima intrebare care mi-a venit in cap a fost: Cine .... mea e Maurice Munteanu, de baga dume din astea tip copy/paste?


Atentie, poze:






Deci asta cu blugi si geaca argintie din punga de aurolac poate scrie din alea de mai sus?


Unde am ajuns ma!!!!!!?????


Ba nea Mort, ia o dedicatie:


------------------------------
Eu nu cunosc nici persoana care detine blogul din link si nici pe Marius asta, sunt doar contrariat de ce pot scrie/crede/comenta unii oameni despre alti oameni.
Au ajuns toti .... (completati pe linia punctata) sa se creada rotunzi... Trist.

3 comentarii:

A.M. spunea...

Maurice Munteanu is the queen and the king of fucking everything! That's who he is.
you cand read his posts here http://mauricemunteanu.tumblr.com/

Raluca spunea...

Iti trebuie o oarecare inteligenta sa realizezi ca-i la misto "polemica". In plus, trebuie sa cunosti omul si stilul lui de-a scrie, nu sa sari ca o disperata sa critici ceea ce nu stii. Raspunsul tau cu Parazitii (in genul celui mai analfabet ultras) spune mult mai multe si te face mult mai penibil decat Maurice. Vezi linkul meu pentru alta ironie dintr-asta care, se vede treaba, nu-i pt. toti.

Anonim spunea...

M M inca unul cu o meserie inutila . Da i o bormasina si nici nu stie cum se tine...In fond el e un fin...Bleah!