marți, 29 martie 2011

Am fost la Kiabi in Carefour Orhideea

S-a deschis Kiabi. In sfarsit, balenele care nu sunt chiar "balene albastre" isi pot gasi haine.
Partea naspa cand esti gras dar nu esti exagerat de gras e ca nu prea gasesti haine. Am fost in Londra la Debenhams, raionul de grasi, si eram copil mic pe langa aia.
In Kiabi e posibil sa gasesc ce vreau, cand voi avea nevoie.
Oricum, pentru tricouri 3XL (model american) am o sursa si mai ieftina. :-)



Pantaloni care imi sunt mari.... E bine, inseamna ca e posibil sa aiba si dimensiuni mai mici...




Tricou 6XL... asta se scrie "extins" cam asa: XXXXXXL. :-))

E si oferta! Azi expira, pentru cine e interesat...

Un comentariu:

Ioana Gînju spunea...

...ti-am spus/scris eu ca n-ai nici un cusur. Bine ca le faci reclama, sper sa-ti gaseasca blogul si sa-ti plateasca serviciul.