miercuri, 24 iunie 2009

Coolio pe Explorer


Coolio is the shit! - asta ar putea fi un citat. :-)
Ma uit pe Viasat Explorer la o emisiune numita "Car Cruisin'".
Abia am intrat pe usa si am prins cateva minute cu celebrul Coolio.
Omul are un Hummer militar din 1992. Pana si reporterul era mirat cand a auzit din ce an e masina (nu-mi placea, oricum).
Dar nu despre masini vorbim aici, ci despre Coolio.
Daca m-am indoit vreodata de stilul de om (aveam dubii daca e "for real" sau nu) emisiunea de azi m-a lamurit:
"Nu pot intelege fetele de 16 ani care viseaza la prieten cu masina. 16 ani e varsta de role si skateboard!!"
"Mi-am luat un Hummer militar din 1992. Imi place mult masina, nu ca Hummer H2 care e masina de curve."
"Nu inteleg oamenii care au masina de 80.000 de dolari si nu au casa lor."
"Sunt in zona asta (L.A. (n.r.) ) oameni care au masini de 70.000 de dolari si stau la parinti. Nu-i inteleg."
Reporterul ii aduce aminte de zone "cool": Beverly Hills sau Hollywood si el spune: "nu-mi plac zonele alea, sunt de fitze. Si e o plictiseala...." :)
"Porsche? Frate, in cartierul asta nu ai ce face cu un Porsche. Accelerezi si apoi tre sa te opresti." (gesticula amuzant). "E cartier de case! De asta mi-am luat masina asta": si arata una hibrid. lol
Concluzia mea: Coolio IS STILL THE SHIT!

Niciun comentariu: