miercuri, 24 iunie 2009

Cu cine mi-ar placea sa fiu prieten...

Gandindu-ma la Coolio si la emisiunea aceea, mi-am pus problema cu cine as vrea sa fiu prieten dintre celebritatile nationale si mondiale... lista ar putea fi lunga, azi o incep doar.
Mi-ar placea sa fiu prieten cu Ice Cube, Coolio, Charlize Theron ...
Dintre cele autohtone, mi-ar placea sa scriu scenete comice cu Mondenii (Bendeac, daca ai sta o zi cu noi in agentie ai avea materiale destule. :) ), as vrea sa "discut diverse" cu Mircea Badea, uneori cu Ciutacu, cu Florin Piersic junior,

Daca unele vedete ar tine cursuri despre cum vad ei viata, m-as duce sa invat de la (amestec aici romanii cu stainezii): Bogdan Teodorescu, Michael Cane, Russel Crowe,

Daca m-as putea intoarce in timp, as vrea sa dau mana cu Birlic, Giugaru, Stefan Ciubotarasu (nu stiu de ce mi-e atat de drag - poate ca e din Vaslui?) (in general toata lista de aur a comediei romanesti),

(am sa completez lista in zilele urmatoare :) )

Niciun comentariu: