luni, 10 mai 2010

Destinatii de vacanta: Praga

CEA MAI FAINA VACANTA pe care am avut-o pana acum, a fost la Praga (in 2007).

Ingrediente: timp, un cort si cateva zeci de euro. :-)

Am stat in Camping Dana din zona Troja.
Vad ca si-au schimbat site-ul, ser ca nu si proprietarii.
Preturile sunt de acum 3-4 ani, 5 euro/noapte de om si cam 5 euro/noapte de cort. (un cuplu fara masina plateste 15 euro).
Venea lumea din toata Europa, am vazut si oameni pe bicilete, veniti din Olanda... cu copii pusi in carut de copii - agatat de bicicleta.

Stingerea se dadea la ora 22:30. Dupa acea ora nu era voie sa fie galagie/zgomot.
Desi regula era "daca nu va convine conditia cu stingerea la 22, strada e plina de camping-uri", la nenea asta locuri se gaseau foarte greu.
Este FOARTE CURAT, exista frigider, cuptor cu microunde, baie si dusuri (gresie/faianta), apa calda.
La naiba, cand ma intorsesem in tara, asta devenise visul meu: sa am un camping in Praga! :-) Si nu l-am abandonat.





Niciun comentariu: