miercuri, 26 mai 2010

A murit Jean Constantin

A murit Jean Constantin.
La naiba, si doar am spus ca vreau sa ma duc sa-i spun ca noi, "copiii", inca il iubim si-l urmarim! :-(
Imi vine sa plang. :-(( De fapt, daca ma uit in oglinda, plang de-a dreptul...

Nu am cuvinte in acest moment sa scriu un eseu despre umor. Am sa spun doar ca umorul clor care azi nu mai sunt era un altfel d umor. Un umor care nu ma "jeneaza" sa ma uit la el. L-am denumit UMORUL DE SITUATIE. Daca Bendeac face glume imitand unii oameni, Jean Constantin, Dem Radulescu, Puiu Calinescu, Toma Caragiu (am amintit numai cei din seria B.D)... ei faceau un umor de situatie. Nu radeai de handicapul si prostia personajelor, radeai de SITUATIA creata de ele.
Mi se pare cea mai curata forma de umor.

Daca va fi inmormantat in Bucuresti, am sa-mi iau liber sa ma duc la cimitir.

Si nu, nu sunt un manelist din ala care se duce cu camera sa faca poze... :-(

Niciun comentariu: