sâmbătă, 26 septembrie 2009

de pe blogul lui Bendeac

Citeam postarea de mai jos pe blogul lui Bendeac si primul cuvant care mi-a venit in cap a fost "memories"... Mi-am adus aminte de cateva fete de care am fost foarte indragostit si... atunci nu intelegeam multe lucruri. Poate eram si prea idealist, nu vroiam sa cred cand baietii imi explicau niste treburi.
Chiar! Oare ce mai face Roxana? :)

Mihai Bendeac:
"Ma pregatisem sa scriu un post plecand de la o faza petrecuta ieri. Eram pe scuter (saptamana asta am mers exclusiv pe doua roti) si am zarit o decapotabila de doua locuri. Uitandu-ma ca s-o compar cu a mea de-acasa, am zarit la volan un tip in varsta iar in dreapta lui o tipa fooooaaaaarte draguta. Va declar de la inceput ca am prieteni trecuti de prima tinerete ce au relatii cu fete mai tinere dar ai mei arata foarte ok si au un farmec teribil. Asta era genul de ghiolban care a dat un tun imobiliar sau a prins o afacerea din bani publici. Tipa s-a uitat la mine, m-a recunoscut si mi-a zambit. Eu i-am zambit la randul meu, asa cum e normal. Ala era ocupat cu o discutie telefonica in timp ce-i tinea fetei mana pe picior. S-a pus verde. Si-atunci s-a produs acel moment! Acel moment pe care il stiam! Pe care l-am aflat candva si care, fara indoiala, reprezinta unul din marile adevaruri despre femei.
Masina se indeparta, fata mi-a zambit de plecare, dupa care figura I s-a intristat si privirea i-a ramas atarnata in gol. Intr-un vid al existentei.
Degeaba ai bani, masini, case, vacante daca trebuie sa te bucuri de ele impreuna cu un om pentru care nu simti nimic.
Fiecare tarfa are drama ei. Fiecare tarfa viseaza la Fat-frumos. De fapt, tarfele viseaza la Fat-frumos mai degraba decat alte femei."

Niciun comentariu: