luni, 14 septembrie 2009

Reconditionare dormeza

Sambata seara am terminat cu dormeza.
Daca aveam concediu, as fi terminat-o in 2 zile jumatate de lucru full-time. (am muncit in fiecare zi cam 1 ora, o ora jumatate dupa ce am venit de la serviciul zilnic). Nu a fost graba, asa ca mi-am permis sa fiu mai lenes.

Lucrarea a constat in scoaterea tapiteriei, demontatul saltelei din iarba de mare (ce chin!) relegarea tuturor legaturilor intre arcuri (fotografia 1) - am consumat doua gheme mari de sfoara de tapiterie - 1kg de sfoara, schimbatul materialului dintre saltea si arcuri - panza de sac de iuta - putrezise (dupa 35 de ani de functionare, mi se pare normal). Se vede putin in poza 2.
Panza de sac este luata de la Industria Iutei... m-am bucurat cand am vazut ca mai exista fabrici care proceseaza asa ceva.

Materialul mai gros din poza 3 e... folie care se pune sub parchetul de tip nou: mi-a ramas de la renovarea garsonierei. A fost buna pentru ca e groasa si e facuta din fibre naturale (cand am renovat garsoniera am cumparat cea mai scumpa folie - imi ramasesera cateva bucati pe care le-am cusut pe dimensiunile patului).

Salteaua care se vede in fotografia 4 e comandata de la Plasttex, Cristian Pascu fiind un tip foarte de treaba, livrandu-mi marfa "la poarta". :)






(aici mai am de terminat cusatura ascunsa, dupa cum se vede in poza :) )

Am sa fac o fotografie si la toata camera... daca inlocuiam dormeza cu un pat normal, "stricam modelul".

12 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cristian spunea...

Intrebare doua intrebari pentru cei doi "Anonimi":
1. cum ati ajuns la acest subiect? Ce cuvinte cheie ati folosit pe Google sa ajungeti la mine pe blog, la aceasta postare? :)
2. Bunicii vostri (presupunand ca ati avea bunici nascuti in 1917, cum era posesorul patului) pe ce fel de paturi dormeau?

ionut spunea...

nu stii unde mai gasesc arcuri? as face si eu o treaba din asta la dormeza mea

Anonim spunea...

am un pat pe arcuri care se poate ridica ,e din doua parti adica ,nus tiu unde se gasesc arcuri... as aduce pe cineva sa-l reconditioneze,la fel ca la tine sacul de dedesupt a inceput sa se rupa.Am auzit ca cineva a mai pus un rand de arcuri.Cum adica?I-as schimba si fata de deasupra, am ceva din catifea verde

Anonim spunea...

Cristian, te rog din suflet sa ma ajuti cu informatii pe adresa de email ioni1234@yahoo.com. Vreau o saltea si ecologica si rezistenta. Astea din oras au arcuri de proasta calitate(mi-au iesit arcuri in mai putin de 2 luni) si materiale radioactive(ne mai intrebam de ce ne trezim obositi sau de ce ne imbolnavim). Ma intereseaza un furnizor de arcuri din material bun si, eventual, o persoana care se pricepe sa faca asa ceva. Daca nu, macar cum as putea realiza eu dormeza,ce materiale trebuie, cum se combina... Multumesc dinainte!

Anonim spunea...

pentru cei doi anonimi - corect! pare infecta, dar e net superioara saltelelor pe care dormiti voi acasa.PACAT CA VA INTERESEAZA NUMAI CARCASA!!! S U P E R F I C I A L I T A T E! Nu traiti intr-o lume reala!! TREZITI-VA!!

Anonim spunea...

Super ,cred ca dormi bine !Multumesc pentru foto !

Unknown spunea...

Felicitari pentru lucrare! Vreau ceva detalii cu orivire la noduro,directii de legare etc.multumesc.

Unknown spunea...

Off ...graba asta.nu stiu ce noduri trebe facute .

Anonim spunea...

Am casa noua si vreau sa cumpăr o dormeza pe baza de arcuri

Unknown spunea...

Eu am dirmit si pe dormeza din fan. 😆 Si ce bine erea...