duminică, 6 septembrie 2009

WW2 pe National Geographic

Azi a inceput pe National Geographic o editie speciala dedicata celor 70 de ani de la inceperea celui de-al doilea razboi mondial.
Am urmarit cam doua ore imagini de arhiva, reconditionate si "colorate" cu ultimele tehnici de procesare video.

Incepe in fiecare seara de la ora 21. Recomand!

Scriu acum pentru ca imaginile video au starnit in mine o stare profunda de enervare de... as vrea sa iau nemtii de gat si sa le urlu in urechi, "sa-i dau cu nasul" in problema asa cum dai pisicile. Nu Hitler a inceput razboiul, GERMANII au inceput razboiul.
La unele imagini aproape mi-a venit sa plang (soldati germani care FURAU mancarea unor evrei - le-o luau cu amenintarea armelor). death.gif

Am declarat de mai multe ori ca imi plac foarte mult uniformele germane, tehnica de razboi, spiritul.
Totusi, daca maine m-as intoarce in timp si as fi soldat german, cred ca as fi complotat pentru uciderea lui Hitler...
Daca as fi soldat francez, mi-ar fi rusine sa port uniforma, cel putin intre 1939-1941... (din cauza MILOGULUI de Petain).

Niciun comentariu: