luni, 7 septembrie 2009

La ce m-am uitat ieri

Ieri am facut un maraton video.
Mi-am pus alarma la telefon si m-am trezit dimineata ca sa cumpar colectia "B.D" de la Adevarul.
In afara reclamei Rompetrol - care un jeg ca nu se poate da "next" sau "Fast Forward", filmele sunt codate EXCELENT.
Excelent = poti vedea, de exemplu, modelul tesaturii de pe costumul lui Toma Caragiu sau, la un prim-plan, cateva cosuri pe fata lui Sebastian Papaiani.
Am scris la Adevarul si am inteles ca au in plan si reeditarea colectiei Margelatu.
Pretul pentru B.D. a fost de 15ron/colectie = 5 ron/DVD. Acesta mi se pare pretul corect, mai ales ca filmul are o reclama in el (vizionabila automat, fara posibilitate de a trece peste ea) si productia filmelor s-a facut cu bani comunisti, adica din impozitele parintilor mei. :-) Si nu in ultimul rand, cred ca la 5 ron/DVD a scos Jurnalul seria Liceenii. Si daca imi mai aduc bine aminte, fara reclama pe DVD.
Totusi, se vad mai bine astea de la Adevarul (sorry Jurnalul!).

Later edit: am vrut sa dau embed la reclama Margelatu de pe site-ul Adevarul, aia cu muntele de coji de seminte - foarte tare! :)) dar nu merge, asa ca pun o secventa de pe youtube. LOL.



Later edit 2: Vad acum la Junrnalul colectia Liceenii, 5 DVD-uri la 35 de roni... au scumpit intre timp, pretul a fost gandit in euro (3,5 ron versus 4,2 ron/euro)... sau nu-mi aduc eu bine aminte pretul cu care au aparut prima data?

Niciun comentariu: