marți, 29 septembrie 2009

Muraturi

Ce am facut weekend-ul asta?
Pai, sambata am pus muraturi. :-)



Alina m-a vazut cu borcanele pe masa si a spus: "Semeni cu o gogonica." :-)
Mi-a facut si o poza:



Pusul muraturilor in casa nu e vreo mare afacere. Daca ma gandesc strict la bani, raportul muraturi din comert versus legume din piata + timp se apropie de 1.
Continutul borcanului mic m-a costat in jur de 1 ron, un borcan de castraveti din supermarket costa vreo 3 roni.
Daca ma gandesc ca am pierdut cam 7 ore (du-te si cumpara marfa, spala borcanele, curata legumele, pune apa la fiert cu sare - se toarna rece = asteapta sa se raceasca, "montatul" gogonelelor in borcane)... so, daca ma gandesc ca a durat 7 ore si am pus numai 11+3 borcane, nu e foarte rentabil.
Am privit pusul muraturilor ca pe o relaxare. Le-am pus aproape de placere.
Acum, sper sa nu ajung vreun Pishu sau Dinescu. :-)

A, da. Si am pus muraturi mai mult pentru morcovul murat, chestie care nu se gaseste in comert... Borcanele "abunda" de morcovi in ele, am pus vreo 2 kg de morcov la 7 kg de gogonele+castraveti.

Niciun comentariu: