miercuri, 2 septembrie 2009

Saor Patrol

Am un album al trupei Saor Patrol de cand am fost in Anglia.
Il ascult de vreo 3 zile, cel putin odata pe zi.
Sample:


Cantecele scotiene la cimpoi mi se par cantece de lupta. Nu am intalnit nici unul "vesel". Nu simt nici o "veselie" in ele...
Si mi se ridica parul pe mana (la propriu) de fiecare data cand ascult cimpoi scotian.

Cu legatura sau fara (muzica e ilustrata cu scene din Braveheart): sabiile europene nu puteau taia capul. Nici macar mana sau picior. Am vorbit cu un DISPERAT dupa sabii, cutite, iatgane, macete... numai sabiile japoneze, in anii aia, puteau taia oameni.
Sabiile europene impungeau si striveau. De asta erau si grele... un palos peste umar iti dizloca articulatia, mi-e groza sa ma gandesc ce putea face o sabie de 10-15-20 de kile care iti venea cu forta in moalele capului...

Niciun comentariu: