luni, 14 septembrie 2009

De pe bloguri adunate

Citita pe un blog si scrisa de acest blogger.
Si nu e banc:

"Am o cunoştinţă care a terminat la civile-hidrotehnică. Se plânge că nu-şi găseşte de lucru. Asta în condiţiile în care e INGINER.
Discuţa avută a fost cam aşa:
- Păi de ce nu-ţi găseşti ? Doar eşti inginer?

- Toţi îmi cer experienţă, de unde să am eu experianţă când abia am terminat? Îţi cer să ştii AutoCad şi alte prostii pe care nu ştiu să le fac ci doar în teorie.

- Păi de ce nu ai căutat din timpul facultăţii?

- ???

- La facultate nu ai făcut AutoCad ?

- Ba da.

- Şi ? Cum se face că nu ştii ? La examene cum ai făcut ?

- Eh, m-am descurcat. Ce crezi că făceam eu proiectele ? Dădeam banul şi le făceau alţii.

- Am înţeles. Păi şi acum de ce nu te descurci ?

- ???  "
-----------------------------------

Niciun comentariu: