luni, 12 iulie 2010

Bruxelles - excursia de 100 de euro

S-a plecat vineri 11 iunie (avionul a fost la ora 15:30) si ne-am intors luni 14 iunie (avionul a fost la ora 10:50).
Am stat deci 3 nopti, cazati la un hostel destul de curat, unde am prins si o camera buna (receptionera era romanca, studenta in Bruxelles cu job part time acolo. :) )
Mancare ne-am cumparat din Delhaize - adica fix Mega Image - au si logo-ul identic. (Mega Image e o franciza Delhaize), preturile ca in Romania sau chiar mai mici.
Pentru transport am luat o cartela de 3 zile - aproximativ 10 euro - cartela care ne-a asigurat transportul pe toate mijloacele de transport.

Targetul a fost 100 de euro. 100 de euro pentru cazare + transport + mic dejun (cazarea includea micul dejun)... am scanat bonurile si am sa fac adunarile...




Cazarea la Hello Hostel a costat 22 euro/noapte = 66 de euro de persoana. (puteam sta si cu 18 euro/noapte, daca luam locuri in camera de 6 paturi)

Bonurile sunt pentru 3 persoane...
La sfarsit ne-am dat seama ca am cumparat prea multa mancare, a trebuit sa o lasam in frigiderul hostelului - pentru a beneficia de ea ceilalti tineri - asa e obiceiul. :)
Pentru ca "excursia de 100 de euro" a fost un experiment, mancare din oras nu prea am cumparat, si daca cumparam trebuia sa fie musai de la supermarket. Ce mancam in cursul zilei? Pai dimineata dupa micul dejun umpleam rucsacul cu sandwich-uri facute cu "materie prima" din Delhaize (Mega Image). So, rucsacul meu de mers prin oras continea camera foto, o sticla de apa si un munte de mancare, fetele aveau cu ele hainele in caz de ploaie (pentru ca sunt mai usoare).


3 zile in Bruxelles in regim de "studentie".
Mi-a placut FOARTE FOARTE mult.

Un comentariu:

manuel11g spunea...

Salut,

Poti sa dai mai multe detalii. Si eu m-am gandit la o escapada de genu dar inca nu am avut curaj.

Si in afara de partea de bani din mancat, locuit si transport, cat ati mai platit pentru vizite?