miercuri, 21 iulie 2010

Raspunsul meu la problema lui Badea, cu bicicletele

Badea spune ca e naspa sa mergi cu bicla prin Bukale, si mai ales sa mergi cu ea la munca...

Eu m-am mutat cu casa mai aproape de serviciu, stau la Ion Mihalache si fac 15-20 de minute prin Herastrau, cu bicla pana la Baneasa (lucrez chiar langa Antena1 !!)
Am in rucsac un tricou de schimb, avem baie la munca (cu dus, daca e nevoie), avem garaj unde sa o tin pe parcursul zilei.
Puii mei, sa lucrezi la Baneasa, sa pleci des catre munte, si sa locuiesti in Salajan?
Stiu ca familia e familie, dar totusi! Nu e putin masochism?
Cat priveste cainii, ma intreb cati caini de oameni gasesti in trafic.
Nu mai spun benzina consumata, timp pierdut, nervi, senzatia de rahat cand intri in masina incinsa.... pana se raceste masina lui Badea eu am ajuns acasa!
Mai sau 5 minute sub dus (transpiratia "proaspata" se spala imediat) si aia e!

In plus, la cat de lenes sunt, sa pedalez 40 de minute/zi e o chestie buna.
Mircea Badea in cat timp oare ajunge la sala? :)

P.S.: stiu ca nu se poate muta tot orasul in zona Baneasa pentru a evita traficul catre iesirea din oras, dar lumea se poate muta mai aproape de serviciu, tinand cont ca vreo 8-9 ore le pierzi cu munca...

Un comentariu:

Dan spunea...

Mai omule, trebuia sa te faci scriitor:))Foarte mult ai scris si se vede ca-ti place...