joi, 8 iulie 2010

Forta presa?


Il recunoasteti pe asta de sus? E ala care incerca sa-l copieze pe Mircea Badea cu o emisiune de cacat la B1 numita "Forta Presa".
Nu va chinuiti sa va amintiti de ea, nu a rezistat prea mult.

Ei, gagiul asta e DIN NOU la B1 TV si incearca sa-si dea cu parerea despre accidentul aviatic de la Tuzla.
In 10 minute cat am stat sa imi aduc aminte cum il cheama (a trebuit sa caut pe Goagal "imitator Mircea Badea" ca sa aflu cum il cheama) am ascultat ce spunea.
Am retinut doar atat: "Nu am zburat dar....", "Nu stiu cum e la decolare dar am vorbit cu altii", "Mi s-a spus ca..." Si vorbea cu o tonalitate de parca el inventase AN2!
Cred ca in capul lui nu mai poate de jmecher si are impresia ca stie multe lucruri si chiar are de transmis un mesaj.
TRIST.
Cred ca aia cu care e acum in studio abia asteapta sa se opreasca asta din vorbit. Prea multe pareri axiomatice din informatii de tipul "mi-a spus si mie cineva".

Niciun comentariu: