duminică, 28 noiembrie 2010

Cine este Sebastian Ghita?

Cine este Sebastian Ghita, cel care a preluat managementul Realitatea: Om de afaceri si finantator transpartinic
de Victor Cozmei HotNews.ro
Luni, 25 octombrie 2010, 12:17 Economie | Media & Publicitate

"Sebastian Ghita (32 de ani), cel care a preluat managementul Realitatea Media, este actionarul majoritar al grupului Asesoft si are o avere estimnata la 120-125 milioane de euro conform Top 300 Capital si de 36-38 milioane de euro conform Forbes 500 Miliardari."

La naiba, mi-am zis, si eu am 32 de ani! Unde am gresit de nu sunt in top??
Continui sa citesc articolul:

"Pe langa activitatea sa din sectorul business, numele omului de afaceri apare si in planul politic. In februarie 2010, Ghita a organizat congresul PSD, iar in mai anul trecut presa relata cum, in calitate de sponsor PDL, a facut afaceri cu statul in valoare de 55 de milioane de euro. Numele lui Ghita apare si in mai multe afaceri paguboase cu autoritatile locale, precum si in mai multe dosare penale de dupa 2000 care s-au finalizat cu NUP.
.....
In 2001, Ghita a incheiat un contract de un milion de dolari cu primarul de atunci al Ploiestiului, Emil Calota, pentru realizarea a 12 sisteme informatice integrate pentru Primarie."

Deci, in 2001 a semnat un contract de 1 milion de dolari? Pai daca in 2010 are 32 de ani, in 2001 avea cati? 23 de ani?
La 23 de ani a semnat CU STATUL un contract de 1 milion de euro?
WOW!

Niciun comentariu: