miercuri, 17 noiembrie 2010

De unde am bani...

Lumea care ma cunoaste spune ca sunt un zgarcit penal si... bogat.
Pe bune, toti se mira ca inca nu am 60.000 sa-mi iau casa fara rate, desi eu lucrez la particular si nu am munca de conducere.
De unde ideea asta absurda cum ca as fi bogat? Pentru ca economisesc.
Mama a fost contabila, am crescut fara tata (a murit), mama a are 4 copii si a reusit sa ne "scoata la liman" cu un singur salariu... am invatat multe de la ea.

Cand m-am mutat (tot cu chirie) alesesem un apartament in care au locuit fumatori. Noi nu fumam, asa ca mirosul de sconcs parea foarte puternic.
Pentru "curatenie" am luat dintr-un supermarket o galeata de var lavabil ieftin (marca lor cea mai ieftina), i-am adaugat 0,5kg de aracet (asa devine si mai lavabil), am mai cumparat un trafalete si am stricat un cearsaf vechi, pe care l-am facut carpe.
Am mutat mobila in centrul casei, NU A TREBUIT ACOPERITA pentru ca lavabila nu face praf, am sters peretii cu carpa uda si apoi le-am tras doua straturi de var.
Cand a venit proprietara sa ia chiria ne-a intrebat putin "speriata": ati renovat? Da. WOOW!
WOOW!???? A costat 35 de lei varul si 15 lei trafaletele!! Si am pierdut o sambata, atat. O SINGURA ZI!

In aceeasi maniera de "wooow!" pentru unii, fac mancare acasa, pun muraturi si compoturi, imi cumpar tricouri ieftine cu 10 ron bucata (e un depozit langa Victoriei, au marfa buna, Fruit of the Loom pentru cine stie).
E atat de simplu sa fii atent pe ce dai banii, si poti observa ca mai si economisesti.

Dar na! Lenea, prostia si "jmecheria" e mare. Si plangaceala "vai, murim de foame!"
PENTRU CA UNII SUNT PROSTI! De asa mor de foame...

Niciun comentariu: