luni, 22 noiembrie 2010

Comisioanele Raiffeisen... fugiti!

De ce nu-mi iau salariul pe cardul de la Raiffeisen? Comisioane de cacat:



Si un alt nemultumit...

Raiffeisen, de asta nu-mi iau salariul pe cardul vostru. MARLANILOR!!!
Ai fost si veti fi “varianta de back-up” daca nu gasesc in drum un alt bancomat de la o banca mai serioasa…

Un comentariu:

Oana spunea...

Tocmai am scapat si eu de hotii de la Raiffeisen. Proasta sunt eu ca nu m-am informat inainte sa deschid cont cu car la ei. Ideea e ca m-am razgandit dupa o zi (da, o zi :p) si m-am dus sa inchid si contul si cardul pe care il solicitasem. Ma pun aia sa platesc 5 usd pt emiterea cardului, apoi comision pentru retragerea tuturor banilor depusi. Booooooon! Plec de la ei cu gandul ca gata, am inchis contul, deci adio! Da' de unde, domnule? Ma suna dupa 3 zile sa-mi zica sa vin sa platesc comisionul ANUAL pentru intretinerea cardului. WTF? Eu am tinut banii la ei 12 ore, deci WTF? Care e logica? Pai nu exista..se pare ca saracii astia iau comisioanele in avans pentru ca asa vor ei. Am vorbit cu directorul sucursalei din Bacau, si dadea din umeri, adica ceva de genul, nu prea am de ales si trebuie sa platesc. Ori mi se pare aberant si un abuz grosolan! Am platit in scarba, doar sa nu mai aud de ei niciodata..dar just in case, ma voi duce peste o luna sa cer confirmarea inchiderii contului, sa nu ma trezesc cu vreu alt comision pentru te miri ce. Vreau sa le fac plangere la ANPC dar nu cred ca se va rezolva ceva. Dar voi scrie pe toate forumurile pe care le gasesc, ca sa conving lumea sa mearga la oricare alta banca, nu la nemernicii astia.